Nasza kadra

 

 

 

Dyrektor Poradni

dr Mirosława Brasławska-Haque - pedagog-terapeuta, nauczyciel dyplomowany 

Udziela pomocy terapeutycznej dzieciom i młodzieży ze specjalnymi potrzebami eduakcyjnymi. Prowadzi warsztaty i szkolenia dla nauczycieli i rodziców według autorskich programów. Jest wykładowcą akademickim. Współpracuje z ośrodkami doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ze szkołami wyższymi. Jest ekspertem komisji kwalifikacyjnych i egazaminacyjnych Ministerstwa Edukacji Narodowej w Warszawie.

Psycholodzy

Beata Rudnik - psycholog, doradca zawodowy, nauczyciel dyplomowany

Zajmuje się diagnozą dzieci i młodzieży (w starszym wieku szkolnym i ze szkół ponadpodstawowych). Prowadzi indywidualną terapię dzieci i młodzieży (depresja, zaburzenia lękowe) oraz treningi Biofeedback. Jako doradca zawodowy udziela pomocy w wyborze szkoły i dalszego kierunku kształcenia. Jest koordynatorem sieci współpracy i samodoskonalenia dla nauczycieli. Prowadzi zajęcia profilaktyczne na terenie szkół, a także spotkania tematyczne dla rodziców i nauczycieli. Udziela konsultacji młodzieży, rodzicom i nauczycielom.

Barbara Dac - psycholog, nauczyciel dyplomowany

Obejmuje opieką dzieci od 0 do 9 lat oraz ich rodziny, prowadząc działalność diagnostyczną i terapeutyczną. Współprowadzi warsztaty dla rodziców oraz terapię rodzin.  Wspiera nauczycieli przedszkoli i klas I-III w pracy wychowawczej poprzez udzielanie konsultacji oraz organizowanie szkoleń. Prowadzi zajęcia grupowe dla dzieci rozwijające kompetencje społeczno-emocjonalne. Prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.

Magdalena Szypulska- Zyga - psycholog, nauczyciel mianowany

Zajmuje się diagnozą, poradnictwem i terapią. Obejmuje opieką dzieci od klasy IV, młodzież oraz ich rodziny. Prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Prowadzi treningi metodą Biofeedback w celu poprawy koncentracji uwagi u dzieci. Na terenie szkół prowadzi zajęcia warsztatowe dla uczniów z zakresu profilaktyki i doradztwa zawodowego oraz prelekcje dla rodziców.  Prowadzi spotkania warsztatowe dla nauczycieli według programu " Szkoła dla rodziców i wychowawców". Współprowadzi konsultacje rodzinne i systemową terapię rodzin.

Pedagodzy

Ewa Sokołowska - pedagog, nauczyciel dyplomowany

Zajmuje się diagnozą pedagogiczną uczniów z trudnościami w nauce oraz ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (dysleksja, dysgrafia, dysortografia, dyskalkulia). Pracuje z dziećmi i młodzieżą na zajęciach wspierających rozwój społeczny oraz zapobiegających uzależnieniom. Prowadzi spotkania warsztatowe dla nauczycieli według programu "Szkoła dla rodziców i wychowawców". Pomaga rodzinom w rozwiązywaniu ich problemów, prowadząc systemową terapię rodzin.

Jolanta Piechota - pedagog-terapeuta, oligofrenopedagog, surdopedagog, tyflopedagog, nauczyciel dyplomowany

Zajmuje się diagnozą dzieci w wieku poniemowlęcym, przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Wykonuje badania przesiewowe słuchu i wzroku za pomocą Platformy Badania Zmysłów. Prowadzi zajęcia terapeutyczne dla dzieci i młodzieży ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, w tym także z dysfunkcjami wzroku i słuchu. Pracuje w zespołach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Prowadzi zajęcia dla uczniów zdolnych rozwijajace twórcze myślenie. Udziela konsultacji rodzicom i nauczycielom, wspierając ich w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i edukacyjnych.

Anna Ochap - pedagog, logopeda, nauczyciel mianowany

Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z zakresu terapii pedagogicznej dla dzieci z grupy ryzyka dysleksji oraz ze stwierdzonymi trudnościami w uczeniu się. Dokonuje diagnozy pedagogicznej dzieci i młodzieży z trudnościami edukacyjnymi. Jako logopeda zajmuje się diagnozą i terapią dyslalii, opóźnionego rozwoju mowy i języka oraz komunikacji. Przeprowadza przesiewowe badania logopedyczne na terenie placówek. Prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Służy pomocą i poradą nauczycielom i rodzicom w ramach konsultacji.

Logopedzi

Jolanta Strumnik - terapeuta mowy i języka, psycholog, nauczyciel dyplomowany

Zajmuje się indywidualną diagnozą i terapią różnych form zaburzeń mowy u dzieci i młodzieży dotkniętych dyslalią, opóźnieniem rozwoju mowy, niepełnosprawnością intelektualną, niedosłuchem, afazją dziecięcą, jąkaniem, autyzmem. Przeprowadza sondażowe badania logopedyczne na terenie placówek. Prowadzi zajęcia grupowe z zakresu terapii i profilaktyki logopedycznej w przedszkolach. Prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka.  Udziela konsultacji rodzicom i nauczycielom dzieci mających  trudności z prawidłowym rozwojem mowy.

Dominika Miturska - neurologopeda, nauczyciel dyplomowany

Zajmuje się diagnozą, terapią i profilaktyką logopedyczną dzieci i młodzieży. Posiada uprawnienia providera aktywnego treningu słuchowego metodą Neuroflow dla dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowego. Przeprowadza przesiewowe badania logopedyczne na terenie szkół i przedszkoli. Prowadzi zajęcia w ramach wczesnego wspomagania rozwoju dziecka. Prowadzi różnorodne zajęcia grupowe dla dzieci i młodzieży m.in. z elementami logorytmiki, z zakresu ćwiczeń dykcyjnych,  a także w ramach autorskiego profilaktycznego programu logopedycznego dla dzieci przedszkolnych. Sprawuje opiekę nad dziećmi biorącymi udział w ogólnopolskich plastycznych konkursach logopedycznych.  Prowadzi konsultacje dla rodziców i nauczycieli.

Pracownicy administracji i obsługi

Beata Jaworska - pracownik sekretariatu 

Iwona Lipiec - pracownik sekretariatu

Magdalena Wolska- pracownik obsługi

 

Lekarz pediatra ( członek zespołów orzekających) dr Wiesława Długosz - Bryzek

BIPRykiKuratorium Oświaty w Lublinie